Värst är att resa sig upp från soffan

Simma idag? Eh njaej, det blev ju inte riktigt så. Vaknade rätt utvilad trots en väldigt märklig dröm där jag var en gravid och otrevlig överklasstjej (?). Tänkte att jag skulle äta lite frukost och sen dra iväg till simhallen....rörde på mig och insåg att jag hade ont i vartenda muskel i kroppen. Iiii aaa ooh! Tränade easyline igår och kände av resultatet idag. Har man inte tränat vissa muskler på väldigt länge så får man skylla sig själv XD Så nej, jag hoppade simmandet idag, har lite problem med att ta mig fram så att säga. Valde att spendera timmarna hemma hos J istället. Kommer ju ändå åka ifrån honom några dagar nu. Visserligen så innebär "spendera tid med J" ofta att han ligger och sover fram tills efter lunch, alternativt kollar grejer på sin surfplatta medan jag spelar Skyrim på hans dator. På det sättet är vi tillsammans fast vi är åtskilda, jättesmidigt ^^. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0