Nya möten och gamla bekantskaper

Tänka sig, med lite planering fixar man allting. Jag har haft hjärnsemester sedan söndag. Har lämnat in allt som ska lämnas in...en vecka innan deadline. Måste nog vara rekord för min del. Med undantag för två presentationsseminarier där jag bara suttit och lyssnat på andra så har jag inte haft någon uppgift värd att anstränga huvudet för. Mina kurser är härmed avslutade, nu väntar jag bara på betygen. Semester är rätt gött. Men en vecka går tyvärr fort. På tisdag börjar vårterminen.
 
Jag får njuta av det som är. Igår var vi på fest hos S och L. Vi var inte fler än sex personer så det hela blev en väldigt trevlig myskväll i dryckenskapens tecken. Träffade två nya personer, V och M. Vi spelade Wii och hade musikquiz. Jag höll i ett quiz där syftet var att para ihop en låt med ett årtionde, vilket blev mycket uppskattat :) Jag blev stolt över att J fick så många poäng som han fick, han lyssnar ändå inte alls på samma musik som jag XD
 
Fick ett trevligt meddelande på fb från min gamla badvaktskollega E som ska ha sin praktik här i stan. Kul att hon kommer hit! :)
 
Snart ska jag iväg till gymmet och köra easyline. Har inte gjort det på säkert tre månader, men det kan vara gött att gå igenom hela kroppen ibland och inte bara träna ben som på spinning.
Imorgon blir det några längder i simbassängen innan jag drar hem till skogen för att fira far och bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0