Som Facebook fast jobbinriktat

LinkedIn kan vara lika beroendeframkallande som Facebook. Har suttit med det parallellt med uppsatsidén i två dagar nu. Men, det kan nog föra gott med sig. Har redan sökt två jobb som jag funnit den vägen. Ena platsen var tillsatt, men kanske att jag kan roffa åt mig den andra.
 
Idag har jag försökt utveckla min problemställning lite...och kanske hittat ett syfte med hela studien. Körde ett spinningpass vid kvart i tre. Det var en förvånansvärt bra tid att träna på kände jag. Brukar oftast träna på kvällstid då överskottsenergin är som värst, men se detta gick bra med. 
 
Dagens "fredagsmys" bestod av ostbågar och The Master, en väldigt märklig film (även om skådespelet var väldigt bra). Så fort en film är tråkig eller bara allmänt konstig och långdragen så får den toppbetyg av kritikerna. Varför är det så? Jag har uppenbarligen inte fullt så högt kulturellt kapital att jag kan uppskatta sådant. Hehe, det får jag nästan vara glad för. 
 
Imorgon blir det glitterfest hos N. Ser fram emot en förnöjsam kväll. 
 
Kerstin tjôtar igen. Suck. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0