AXE-moln

Igår fikade/brunchade jag med kinesiska L och japanska M på Tufvan. Det var jättetrevligt. Nya bekantskaper kan betyda så mycket för vardagen. Det gick lätt att prata japanska med M. Hon vill att jag ska träffa fler av hennes vänner, så det lär nog bli fler fikastunder tror jag :)
 
Simmade i 40 minuter idag. Jag fattar inte varför en del människor använder parfym när de simmar. Det är föga trevligt att simma in i ett moln av AXE eller godisdoft (som det nu var eftersom en högstadieklass invaderade simhallen). 
 
Imorgon drar jag och J till Kalmar en sväng. Miljöombyte förnöjer ibland. Vi ska kika lite på IKEA bland annat. Jag ska köpa lite nya doftljus som vanligt. Js vardagsrum är alltid snäppet trevligare om kvällarna ifall det doftar som en kanelbulle eller kladdkaka. 
Usch ja, hehe ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0