Mellandagsrea

Igår gjorde vi vår första runda på mellandagsrean i stan. Mellandagsrea betyder mycket människor och lite syre. Trots att värmen i butikerna gjorde mig vimmelkantig och J frustrerad så lyckades vi båda göra några fynd. Jag köpte äntligen den lila klänningen som jag så länge velat ha! J hittade fyra par byxor för 1300 kr. Inte illa. 
Idag åkte vi in på en andra runda. Jag hittade en ny foundation på förvånansvärt kort tid, tack Lindex!
Vi tog också en fika med E och J som är på besök i stan. Mycket trevligt!
 
Än är inte festligheterna slut. Nyårsfirande ska vi hinna med också. Det blir en del att förbereda, men i år blir vi åtminstone fler än två som firar ihop. Enda nackdelen är att jag förmodligen kommer att missa Grevinnan och betjänten. Ja, jag tycker fortfarande att det är roligt :P 
 
Jag håller på att lära mig CSS, syns det? ;) 
Okej, det är kanske inget avancerat, men jag tycker att det är nödvändigt att kunna! 
Jag ska lära mig mer om HTML också. Jag ska gräva ner mig i webbdesign ett tag.
使命があります!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0