Tänka sig...

Tänka sig, ibland går man och önskar att något hände...och så gör det det! 
Blott några timmar efter att jag sökt jobbet på nätet så ringer mobilen...och det är en representant från företaget som säger att de vill träffa mig! XD
 
Jösses...kanske det kan börja hända saker nu. Ska på intervju imorgon. Bara att hoppas på det bästa. 
 
Det hände en annan underlig sak idag. Samma sak som hände mig i Göteborg för några år sen. En helt främmande kille kom fram och började ragga på mig. Fast till skillnad från Göteborgskillen så var den här killen mycket mer på. Har aldrig varit med om maken XD
Tydligen har jag någon form av oemotståndlig dragningskraft som gör att en del annars superblyga killar blommar ut fullständigt och ber mig vara deras flickvän där på stående fot.
 
Hehe. Märkligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0