Skäggborste och sockerbomb

Igår firade vi Js födelsedag med att gå på Piazza Teatro här i stan. Det var nog fjärde gången vi var där. Bra ställe, men dyrt. Jag tog ett av de billigare alternativen för att testa något nytt. Men det får väl konstateras att om man ska äta på det stället så ska man ta någon av de dyrare kötträtterna, annars är det inte värt pengarna. 
Efteråt blev det presentöppning hemma. Av mina föräldrar fick han en deckare. Av mig fick han ett läderarmband som jag hittat på Öland och en skäggborste som jag införskaffade i Kroatien tidigare i sommar. Borsten verkar funka bra, men armbandet var tyvärr aningen litet. Jag är uppenbarligen inte så bra på att avgöra handledsstorlekar.
Nåja, han verkar bära det i alla fall XD
 
Så tittade vi på ett avsnitt av Drunken History (om ni inte har kollat in det än, gör det!) och åt vår dessert: en halvkilos chokladboll som jag köpt på Maxi. Vi orkade inte ens halva :P 
 
Igår fick jag även bekräftat att jag varken har fått jobbet jag sökt här i Växjö, eller det i Stockholm. Nä...det var väl inte vad jag hade förväntat mig heller. Men, det är bara att fortsätta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0