Det börjar hända lite saker nu

Så hur gick det på intervjun undrar ni?
Tja, det gick väl inte dåligt, men jag vet inte hur bra det gick heller. Har fortfarande inte hört av företaget, men det kanske tar tid. 
 
Hur som haver, det börjar hända lite mer på jobbfronten nu. I alla fall i sökarsyfte. Jag fick nämligen ett mail 
idag där jag varmt välkomnades till intervju på ett annat företag...i huvudstaden!
Jag som hade tänkt spendera veckan i skogen, men nej...här var det snabba puckar som gällde. Man måste ta alla chanser som dyker upp. Nu blir det att plugga in företagets policy och läsa på ordentligt. 
 
Körde mitt första spinningpass på evigheter idag med, underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0