Jag ändrar mig

Angående igår, det var INTE min smärtsammaste dag...det var idag. Jag har min smärtgräns, till slut går det inte längre att ligga där på gräsmattan och vara tyst när någon gnuggar en hårt på mitten av ömmande revben. Jag fick börja reagera på smärta så att det inte skulle bli helt olidligt. Tackar min lyckliga stjärna för att det var min sista jobbdag idag på den övningen. 
 
Skallskador är också en del av jobbet, tur att de bara är sminkade sådana. Fint va? ^^ (Klicka på bilden för att se den i större format...den som vågar) XP

Imorgon blir det en heldag på campus för min del. Jag ska sitta och försöka skriva ihop ett första utkast till uppsatsen, hur ofärdig och sönderdelad den än känns för tillfället. Men jag ska testa en idé jag fick igår. En teoriidé som jag fick av Bengt Nerman. Det är synd att hans bok Massmedieretorik inte trycks längre (den är från 1973), den hade varit lysande som kurslitteratur på utbildningens journalistikdel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0