Blomspruta (kattspruta)

Nej som sagt, jag har inte så mycket tid för bloggande nu. En c-uppsats tar tid. Det vet jag sedan jag slet i månader med den förbenade uppsatsen i japanska för ett antal år sen. 
Sedan kan jag heller inte konsten att sitta åtta timmar varje dag med eländet (som gärna förespråkas av tidigare studenter och medlemmar ur Prestigeklubben). Mitt pluggflow inträffar mellan kl 19 och 23 på kvällen. Det är då jag arbetar bäst med sådant som kräver tankeverksamhet. 
Undantaget var B-uppsatsen då jag en dag satt i nära tio timmar i sträck och korrekturläste och stuvade om. Fattar inte hur jag orkade. 
 
Tystnad, hur underbart är inte det? Jag sitter med blomsprutan i högsta hugg och behöver bara skaka lite på den så tystnar vår lilla tjôtkatt...ett tag i alla fall. Längtar till den dag då vi kan boka in en tid på djursjukhuset. Löpande innekatter är ohållbart. 
 
Förresten, om ni inte har testat Loka "Likes Old School" än, gör det! Det är en förvånande smakupplevelse. Lemon Pie kommer bli en sommarhit ^^. Min personliga favorit är dock Chocolate Shake. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0