Är det vår nu?

Idag har det varit sol och 12 grader. Betyder det att det är vår nu?
Idag har jag staplat upp lite mer av uppsatsens upplägg så att säga. Tror att jag börjar kunna se en logisk röd tråd eventuellt. Har en idé om passande teori som jag tror kan funka, om mina analyser stämmer...och det bör de göra eftersom jag gör en kulturanalys. Jag vet inte hur logiskt det argumentet är, men det lät bra. 
 
Idag skickade jag iväg en jobbansökan. Det finns säkert över hundra andra sökande med mer erfarenhet än jag, men jag förhåller mig positiv och förväntansfull...fast inte för mycket. Man ska aldrig hoppas för mycket men heller inte förutsätta att det inte går. Man ska helt enkelt inta en...ambivalent attityd? 
 
Jag och J sitter och spanar in olika resesajter och drömmer oss bort. En weekendresa till London eller Paris vore inte helt fel efter min examen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0