Rivstart

Det blev ingen Afro Power Dance idag, ingen Linedance igår heller. Jag var för trött. Inser att jag inte kan träna varje dag i veckan, det blir en rivstart för kroppen. I förrgår sprang jag och igår simmade jag med S och E, vilket jag inte ha gjort sen maj, så det kändes rejält i musklerna. Så jag får ta det lite lugnt. Kanske blir lagom med två pass i veckan så här i början. Satte upp mig på lite vattenträning på fredag. Hoppas fortfarande kunna gå på zumba på söndag. Platserna går åt fort. 
 
Nu pågår det lite planering här, J och jag kanske ska bege oss på en liten utflykt om en tid. Hoppas vi kan komma iväg :)
 
Idag tog jag mig en sushi på stan med R och hade trevligt. Har saknat luncher med henne. Hon är min totala motsats och vi delar inte många gemensamma åsikter, men vi uppskattar sushi och CSR lika mycket. Jag tror att det kommer funka bra att skriva C-uppsats med henne i vår. 
Imorgon fyller B år och det firas med en bit mat på en av stadens uteställen. Kommer bli skoj. 
Nu blir det ett avsnitt av An idiot abroad med gosingen innan läggdags. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0