Hittat min grej

Jag har kommit på en träningsform som jag faktiskt gillar. Vattenträning var okej, zumba var svettigt som attan men kanske inte riktigt min morot. Men nu har jag prövat på spinning och det var helt andra bullar! Jag som cyklat mycket i min barndom har fortfarande kvar min benmuskler, även om jag inte suttit på en cykel på säkert tre år. Spinning var jobbigt, men det är bara jag som avgör hur jobbigt det blir, vilket är en fördel. Det kallas ju individuell träning i grupp. Spinning är definitivt min typ av träningsform :) Trots att benen gör jobbet så arbetar hela kroppen och musklerna får sig en rejäl omgång. Det var lite tungt att ta tre trappor upp till min lägenhet efteråt. 
Spinning, träningsformen för dig som kommer sminkad till gymmet och tycker om att se fräsch ut. 
Hehe, eller inte! Oavsett hur fräsch man är i början så är man allt annat än det i slutet!
 
Gjorde klart min andra Shakespeare-uppgift imorse. Får väl se om det går att få igång ett samtal om Henry V på forumet. Men jag tvivlar på att det kommer bli exakt så som läraren önskar. Det är svårt att föra en givande diskussion om man bara ska kommentera på vad andra har skrivit på ett forum. Det är ju liksom inte youtube vi snackar om här. Mina kursare är hövliga människor. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0