För mycket apor

Var på fest hos B och A lördags. Trevligt att träffa lite nytt folk. Det blev lite för mycket apor för min del i slutändan, när jag och J nästan var hemma igen så slog huvudvärken till. För mycket apor och för lite vatten alltså. 
 
 
Jag och J har snöat in oss på sallad. I förrgår gjorde vi en purjo-rödlök-gurk-sallad med egen vinaigrette till. Igår testade vi att addera äpple, tomat, ost och bacon vilket blev ännu bättre ^^. Sallad istället för pasta och ris är nog ingen dum idé. 
Jag drog med mig J till Grand Samarkand igår. Köpte mig en träningsbag och en lite större t-shirt att ha istället för mitt träningslinne. Det är det dumma när man tränar i åtsittande kläder med stretch om man kurvig, efter några minuter har linnet glidit upp och sitter strax under bysten. Fruktansvärt irriterande!
Idag blir det cykelpass om några timmar. Kommer bli jobbigt härligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0