Final i helvetiska köket

Middagen är på gång, kyckling med pommes och chilisås. Efter det blir det nog lite sorbet. Imorgon får jag chansen att bränna lite kalorier, då ska jag cykla tills jag dör. Eller det säger i alla fall många att man gör när man kör spinning första gången. Men klarar jag zumba utan att svimma så klarar jag nog av spinning med. Har bokat in mig på Easyline på fredag. Det kommer nog påminna lite om Curves-träning gissar jag. 
Ikväll ser vi på sista avsnittet av Hell´s Kitchen, äntligen får vi reda på vem som vinner det hela! Säsong 10 har varit under all kritik, så dåliga kockar har jag aldrig sett innan. Jag fattar inte hur Gordon Ramsay orkar vara så arg hela tiden. Men nu så är det upp till bevis, ska bli kul att se vem som vinner. Antingen en divig know-it-all-tjej eller en ganska intetsägande men fokuserad kille. Jag hoppas på killen, han har gjort minst väsen av sig under hela tävlingen. 
 
Gordon Ramsay, fromm som ett lamm... som han sedan tillreder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0