Blodigt allvar

Är helt slut efter en hel arbetsdag. En arbetsdag av medvetslöshet och fakeblod i massor. Mina händer kommer vara röda i säkert två-tre dagar. Det har varit en rätt kladdig dag, men en kul sådan. Det är särskilt kul när folk faktiskt frågar om man är skådespelare. Så svårt är det väl inte att ligga still och vara lealös tänker jag. Men men, man tackar :)
 
Mina Shakespeare-bestyr får jag börja med imorgon. Jag orkar inte ikväll.
Måste ringa och boka tid hos vårdcentralen för mina konstiga fingertoppar. De är angripna av någonting. Suck, ska det aldrig ta slut?!
 
Imorgon blir det Bodybalance på gymmet med. Blir nog bra med lite lugnare grejer nu. Körde Easyline i fredags och det tog musten ur mig. Men det ska jag likväl fortsätta med. 
 
Nu hänger tvätten i mitt rum och luften är så där härligt fuktig. Jag förstår inte varför folk använder torktumlare. Detta sättet sparar el och så blir luften välgörande för huden också ^^. Det tar lite längre tid för tvätten att torka såklart, men den tiden har jag. Jag sparar all tid jag får över i en liten låda och öppnar den vid behov. Smidigt va! ;)
 
Hittade en tvättbild från min gamla lägenhet i Göteborg.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0