Blivit med gymkort

Så har man då gått och blivit MedleyPlusare. I ett år får jag simma och träna hur mycket jag vill. Har redan bokat in mig på Afro Power Dance på onsdag. Ska pröva zumban på söndag med. Nu har jag ju tid att träna så att säga. Än så länge har inga uppgifter dykt upp på Moodle som vår läroplattform heter. Jag fattar inte riktigt hur den här kursen ska fungera, det blir kul att se om vi ska ha skype-konferenser eller hur det nu blir. 
 
Nu har jag fyllt kylen med lite riktigt mat igen. Cidern, smörpaketet och spriten började bli uttråkade. 
Invigde min nya stekpanna med lite pytt i den...pannan alltså ;) Känns så mycket roligare att laga mat med nya grejer. Bör skaffa mig nya matlådor också, mina plastbyttor från 2006 ser inte så trevliga ut längre. 
Nya studenter välkomnas med gula cupcakes på universitetet, solen skiner och jag är pepp på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0