Lager 157

Just ja, var ju hos läkaren i fredags med. Checkade armen för att huden sticks och håller på. Det var som jag trodde, en hudnerv som kommit i kläm. Jag får stå ut med lite smärta i två veckor till, sedan ska det vara borta sa läkaren. Lite störande är det, kan inte luta mig på armen utan att det gör ont, men jag överlever. 
 
Igår skickade jag in min essä, får hoppas att innehållet duger.
Idag var första gången på länge som jag vaknade och kände att jag inte behövde tänka på någonting alls. Bara en liten svart katt som jamade mig i ansiktet, trampade på mig och försökte väcka mig från en alldeles för tidig tid på morgonen. 
Idag har jag och J kollat in Lager 157. Billigt var det. Köpte mig fem par strumpor för 60 kr. Tror jag kommer handla strumpor, underkläder och eventuellt jeans där framöver. På vägen dit mötte vi A och B så vi slog följe. Jag blev förvånad över hur många i butiken som uppenbarligen tänkte köpa en randig onepiece som var veckans vara. Unga som gamla gick runt med dem i famnen. Dessa sparkdräkter i fleece har blivit rätt vanliga på senare tid har jag märkt. Är det månne en tillbakagång, en längtan tillbaka till 70-talets velourmys? Om så är fallet så behöver jag inte följa detta vuxna bäbismode. Mammas gamla velourklänning passar mig fortfarande utmärkt, jag myser retro style ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0