Har någon gått mig på nerverna?

Ibland är man orolig och då pratar man med mamma och inser att man inte behöver oroa sig. Oftast är det så. Men ibland är det precis tvärt om. 
Min arm har varit avdomnad sen i söndags och jag misstänker att jag har skadat ett par nerver, det måste ha varit en rejäl smäll alltså. Igår började jag känna smärta i huden runt armbågen och idag har smärtan spridit sig längre upp. Samtidigt så har känseln börjat komma tillbaka lite på vissa ställen. Så jag antar att min teori stämmer. Ska till vårdcentralen imorgon och låte dem kika på armen...så får vi se om jag får bestående men för livet. Förhoppningsvis inte. 
 
Har extraknäckt tre dagar på snutakademin. Tre dagar av sporadisk oro och stillasittande på en stol. Jag blir ofta placerad på en stol så de kan arbeta ifred, de verkar tycka att det är bekvämast så. Inte så mycket action för min del, men jag får ju betalt likväl. Synd bara att lönen inte är högre än den är. Hörde att mina "kollegor" i huvudstaden tjänar lika mycket på en timme som vi gör på 2,5 timmar här. Det är lite surt. 
 
På söndag är det deadline för en essä om karaktären Bolingbroke i pjäsen Richard II. Jag är väl klar med det mesta av textinnehållet men ska bara skriva ut källorna och fixa till formatet. Upptäckte att det inte är så lätt att skriva en essä på max 1000 ord när man ska analysera och diskutera en så komplex karaktär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0