Det var roligt ända fram tills...

...och jag som trodde att jag hade blivit lite smartare med åren. Där gick jag bet.
Blev ingen utgång för mig igår. Nej, jag blev inte för full...jag blev för tom. Att förfesta i flera timmar i sträck utan att äta något förutom lite godis är inte så smart. Även om man nyktrar till och känner sig klar i huvudet men tom i magen, man är fortfarande körd. Att senare stå i ösregn i en knökfull kö utanför Sivans med skrikande och rökande människor gör bara saken värre. Ska köpa mig en nachostallrik när jag väl kommer in tänkte jag. Men ibland så går det inte som man tänkt sig. Efter 35 min så börjar man känna av det där...den där varningssignalen om att man bör sätta sig ner, för nu djupdyker blodsockret utan pardon! Men eftersom kösystemet utanför Sivans är så omständligt och liknar en hinderbana så går det inte att sätta sig ner. Man kan bara hoppas att man har tur nog att svimma nära utkanten av stängslet så att man åtminstone inte däckar i mitten av folkmassan. Den turen hade jag igår. Började luta mig mot stängslet, försökte säga till folk att jag snart skulle svimma. (Black out) 
 
Ligger på marken bland bland stövlar och skor som försöker flytta på sig. En vakt hjälper mig upp bak stängslet, håller min hand. Jag lutar mig över stängslet. (Black out)
 
....Varför sover jag med handskar på mig? hinner jag tänka...innan jag fattar att jag blir buren av två vakter. Svimmade jag EN GÅNG TILL? Herregud, nu är det illa.  
Blir satt i en stol inne på Sivans kontor. Mitt blodsocker är så lågt så jag inte ens ser någonting, bara massa gult virrvarr. Mår illa, kan knappt prata. Ambulans påkallas. Jag befarar att jag kommer svimma en tredje gång. Känner mig extremt ljud och ljuskänslig. Blir uppmanad av en vakt att spy. Jepp, det blir bättre av det. 
Jh ringer och ber att J kommer och ser till mig. 
Ambulansen tar tid på sig, kommer inte förrän efter 45 minuter. Men då har J redan hunnit cykla/springa till Sivans och tagit hem mig. Underbara J. 
 
Usch säger jag bara. Själva förfesten och sexpartyt hos Jh och M var kul...men det varade lite för länge. Det spelar ingen roll om man äter vid 16.30 och sedan festar fram till 22.00 utan att få i sig något mer närande. Då är man körd, i alla fall om man är såpass känslig som jag. Jag måste lära mig tänka efter före!
Idag har jag en halvt avdomnad överarm och flera blåmärken lite varstans. Gillar inte att armen känns bedövad, hoppas det går över snart. 
Ja, så kan det gå när inte haspen är på. 

Kommentarer
Postat av: M

Isch.. Kan hända den bästa. >.<
Skönt att det inte gick värre än det gjorde!

2012-10-14 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0