De börjar komma ihåg mig ^^

Frailty thy name is woman, cowardice thy name is man. 
 
Ibland uppstår det situationer som man inte hade räknat med. Vissa personer visar sig ha ett förflutet som man inte hade kunnat förutså och som får specifika konsekvenser. Män är enna´ riktiga fegisar ibland XD
Mycket får man erfara i detta liv haha. 
 
Sista jobbdagen idag. Nu blir det inte mer förrän om en vecka. Det gick bra idag, fick träffa lite nytt folk och studenterna skötte sig väl. Lite kul att en del av dem börjar känna igen mig efter att jag medverkat under tidigare terminer, en kille kom till och med ihåg mitt riktiga namn ^^. 
 
Imorgon ska jag ha ett adobe-möte med mina Shakespeare-klassisar. Får läsa på Richard II lite mer innan så jag har något att säga. 
Nu blir det Red vs Blue (har börjat titta från början igen) ett tag. Är trött efter dagens öh...slitsamheter. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0