26 år!

Har haft en väldigt rolig födelsedagshelg. Tror det slår det mesta jag har varit med om haha. Det började i lördags med maskeradfest för mig och L som fyllde 23. Jag gick som Catwoman, J som Neo i Matrix och L började som Spindelmannen, bytte sedan till klänning och till sist var det väl inga kläder alls. Det var en mycket trevlig fest, lika blöt som festerna brukar vara hos L och S. Under kvällen vistades jag med bland andra Bröderna Fluff, Snövit, Legolas, Magnum, Neo, Jokern, en till Catwoman (fräs), Edward Cullen, Broder Tuck samt Lilo och Stitch. Temat för festen var alltså film. Broder Tuck bytte karaktär under kvällen och blev Borat i mankini, något som kanske inte uppskattades av alla haha. J fick även på sig kilt under kvällen, samt en massa stickers (det fick de flesta av oss). Runt midnatt jag var och M (som kört upp hit med sin kille F) ganska trötta och beslöt oss att knalla hem. Vi lämnade manfolket till deras öden. Väl hemma började vi leta efter en luftmadrass...som inte fanns någonstans. M improviserade då fram en madrass av några soffkuddar. Strax efter två kom J och F tillbaka. Jag fick en något ovanlig start på min födelsedagsmorgon. Istället för tebricka och födelsedagssång i hopplös tonart vaknade jag av de disharmoniska ljuden av uppkastning. 
 
 
Jag tror att en viss person har lärt sig efter detta att inte dricka såååååå förbannat mycket... utan att dessutom äta ordentligt innan. Hehe, så där satt jag vid köksbordet och lyssnade på den spydiga symfonin, drack mitt te och beaktade flyttfåglar som flög förbi i vackra V-formationer utanför. Lite udda sätt att börja dagen på ^^. 
När vi sagt adjö till M och F mötte jag och J upp min familj som anlänt till Växjö för att fira mig. Vi åt på Akropolis och deras festmeny var faktiskt väldigt god, även om rödvinsåsen hade en något bränd smak. 
Sedan blev det kaffe, tårta och presentöppning hemma hos mig. Jag får ju lov att säga att jag aldrig förr har fått så mycket hudvårdsprodukter som i år. Jag tror närmare 70 procent av alla mina presenter var från The Body Shop XD Jag fick olika sorters bodybutter, tvål, lotion, duschkräm och bodyscrub av både mamma, J, M och L. Så nu behöver jag inte handla där på säkert ett år! ^^ 
 
 
Fick också en fin ny kaffebryggare, doftljus, öländskt te, lite köksredskap och lite bidrag till en ny cykel. Det var synd att DVD-spelaren som jag fick av brorsan var defekt, så vi får väl se om det går att få tag i en annan. 
Jag och J avslutade dagen med att titta på Snow White and the Huntsman, samt ett avsnitt av En himla många program ^^. 
 
Jag älskar er min familj, mina goa vänner och jag älskar dig min underbara J! Tack för en rolig födelsedag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0