Kyckling! Piipiipiip!

Det finns inget värre än när brandlarmet skrämmer slag på mig bara för att jag lagar kyckling i ugn. Tumregel: ha alltid fönstret på vid gavel när du sätter ungen på mer än 200 grader och ha öronproppar för säkerhets skull.
Jag trodde att M skulle komma över ikväll med min sovsäck som han lånat, men när jag kollade på fb nyss så hade han tydligen stuckit till Öland lite spontant. Klassens något virrige stockholmare, rolig är han ^^ Hoppas jag får sovsäcken innan sommaren i alla fall.
Idag skrev vi färdigt rapporten och skickade iväg till alla berörda parter.
Sedan tog jag en fika med J på stan. Trevligt som det kunde vara. Längtar till fredag ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0