Tackar kosmos

Nu har jag avverkat tre dagar arbetsdagar hos polisen. Dödsfallsövningen tar nästan knäcken på en efter att man gjort den åtta gånger på en dag, så jag är glad att jag tog mig igenom det. 16 timmars jobb, 1000 kr efter skatt, well... it´s not that bad.
Det verkar som om saker och ting bara faller i mina händer närhelst jag önskar det. Det är lite skrämmande ibland. Men det medför också många lyckliga stunder då man tackar kosmos för de möjligheter det ger mig. Har tänt lite rökelse i fönstret, så jag känner mig lagom avspänd och mottaglig för mer positiv energi ^^
Nu är det bara beskedet från operan som väntar, så är mitt våriga sinne fullbordat med glädje.
Tänka sig...det är bara tisdag än så länge. Dagarna har känts så långa. Men det är väl för att de har innehållit så mycket kan tänka.
Imorgon blir det photo session med hela projektgruppen, ber till vädergudarna om att det inte regnar för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0