Slut på fjärde terminen!

Så har man tagit sig igenom den här dagen också. Presentationen och opponeringen gick bättre än väntat, vi blev inte så sågade som vi hade trott, tvärt om. Nu är den fjärde terminen slut. Det var det. Spontant kramkalas utanför när seminariet var klart, en del människor ser man ju inte på flera månader nu. Många försvinner till sina praktikplaster runt om i landet, andra sticker till USA, Nederländerna, Storbritannien, Nya Zeeland och Hong Kong. En del av oss ses på den sista festen som hålls nu på lördag. Då ska Mintun fram som U säger, utan några handbromsar... vad han nu menar med det. Jag ska dra med mig J till partyt, så får han se exakt hur "fullt" upp mina yngre kollegor kan ha det på sådana fester. Kan nog bli rätt skoj.
Jag är gôrtrött i huvudet och i ryggen. Att sitta i nästan åtta timmar i sträck är inte kul alltså. Kommer sova gott inatt.
Nu har jag bara bra grejer att se fram emot. Ett par veckor i Danmark väntar runt hörnet, en övrig sommar av glädje, fest och massa kärlek kan jag också se i min spåkula. Måhända ser jag också en inköp av en begagnad cykel, har ju inte ägt en cykel på många år.
Så ser jag fram emot min och Js dejt imorgon, då ska vi äta gott på stan och se Prometheus på bio. Längtar :)
Tror att det blir en bra sommar i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0