Öppet igen

Det var inge´skoj med lösenordsskyddad blogg inte. Det kändes inte så bra tyckte jag, däför har jag nu öppnat upp för allmänheten igen så att säga. Kan hända att jag sätter lösenord på den igen i framtiden, men för närvarande så känns det bara onödigt och begränsande.
Jag har nu länkat till vår projektblogg också, mest bara jag som skriver men det kan kanske vara kul att kika på. Vill gärna att ni går in på vår hemsida www.peka2012.se och kikar där också! ^^
Det blir sällan som man tänkt sig i livet... jag har ansökt lite kurser inför hösten som en plan B om jag inte får praktik någonstans. Någonting måste jag ju pyssla med. Har sökt webbdesign och en kurs i att skriva kritik och kulturjournalistik, båda kan jag ju ha stor nytta av som informatör sen.
Kollade i almanackan och såg till min fasa att jag inte simmat på fyra veckor! Vart tog tiden vägen? Så går det när man flänger hit och dit över Sverige, jobbar extra och fnattar runt med annat stolleprov. Ikväll ska jag i alla fall ut och springa ett varv, det var evigheter sen jag gjorde det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0