Ett ankare på det stormande havets botten

Sitter och lyssnar på VNV Nation. Begrundar helgens händelser. Har insett att vissa saker som jag trott om mig själv inte stämmer. Har varit på Carpe Noctem, en klubb för så kallade svartklädda synth/metal-människor som anordnas i Växjö en gång om året. Har träffat massa nya trevliga människor. Har skrattat åt dåliga skämt, dåliga sångrim och hemska schlagerbidrag. Hjälpt ett par att flytta in i sin nya lägenhet. Har ätit glass, kollat på film, dansat och legat på en filt utomhus i flera timmar med en underbar person.
Loreen må ha vunnit Eurovision song contest, men det gjorde mig föga euforisk... för det finns annat som gör mig mer euforisk just nu.
Fina J... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0