Plötsligt händer det

Det handlar inte om Trisslotter.
Jag var och kollade på Den svenska björnstammen igår. Jag hade inga förväntningar eftersom jag i princip bara kände till en låt som de gjort. Men det var trevligt, har ju sällan sett artister live. På Stenladan var det inte mycket folk när vi steg in på övervåningen. Många 18-åriga hotpants gjorde snart entré och intog dansgolvet. Den manliga unga skaran satt utmed väggarna. Folkskaran blev större ju närmare elvaslaget kom. 23.05 intog Den svenska björnstammen scenen och folk blev som vilda. Tätt packade stod vi vid scenen och försökte dansa på det lilla området vi hade. Sedan gick vi hem till J och K. Kvällen hade inte bjudit på så många romantiska undertoner...men jag hade väl inte riktigt koll på vad jag ville själv heller. Han fanns där i alla fall och var trevlig och leende. Men jag insåg när jag gick hem att det jag kanske kände för honom inte alls var samma som jag kände för Honom. Jag har aldrig behövt vela så mycket mellan killar som det här året hittills!
Jag var sorgsen när jag lade mig vid halv två. Jag insåg att jag hade saknat en person väldigt mycket under hela kvällen. Jag fattade inte varför jag tänkt så mycket på honom egentligen, han hade ju inte hört av sig på flera veckor.
Så vaknade jag strax efter nio imorse. Pling! Ett nytt sms. Jag trodde först det var R...men se, det var från Honom!
Jag kan bara säga som så att jag ser fram emot morgondagen ^^
Trackback
RSS 2.0