Överambitiös hurtbulle

Steg upp tidigt idag för att springa runt sjön...innan frukost. Jag vet inte vad som flugit i mig, innan frukost orkar man ju inte med nån större ansträngning! Det blev inte så mycket spring just, jag fick inse min kropps begränsade energiförråd samtidigt som musklerna gnydde och hellre ville tillbaka till sängen. Men jag tog mig runt sjön i alla fall.
Nog för att det är vackert när solen går upp, men jag föredrar nog att springa på kvällen. Det går mycket lättare då. Då är jag full av överskottsenergi.
Tänk att man ska behöva springa runt i alla möjliga dyra sportaffärer för att leta efter en träningsjacka...och ändå hitta det bästa alternativet på H&M ^^
Ska bli gött att simma imorgon igen, som omväxling. Nämen se, nu är klockan nästan åtta! Då har onsdagen börjat. Ikväll ska jag och G sätta upp lappar angående vår nästa teaterlek-kväll. Skam den som ger sig!
 
Trackback
RSS 2.0