La gazza ladra sveper bort vintern från mitt hjärta

Har invigt mina blå vår/sommarbyxor, dock bara inomhus. Annat vågar jag inte så länge snuvan och hostan är närvarande. Än tar jag inte på mig bikini och steker i solen som vissa av mina grannar. Nej, det får allt vänta nån månad eller två...minst.
Jag lyssnar på glad musik, gör mig fin och dansar framför min spegel (trodde aldrig jag skulle erkänna det men där har ni det). Känner mig snygg, känner mig bra. Känner mig till och med duktig som läst allt material om upphovsrätt innan helgens slut. Förstår mig dock inte på det senaste juridiska caset vi fått. Har nästan färdigställt mina kompletteringar vad gäller opponeringen som ska lämnas in senast fredag. Produktiviteten sjuder! Nu ska jag bara komma igång med joggningen och simmandet igen så snart jag blivit helt kry. Tänk vilka lappkast sinnet kan göra på livets skidbackar ändå :) Tur det, annars hade väl själen tvingats göra en bivack varje gång man ramlar i kärlekens nyckfulla störtlopp.
...varför har jag snöat in på skidtermer? Det är vår nu för fasen! XD
Gläds åt min första norska läsare i skaran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0