En spenatsommar till

Då var sommarjobbet kirrat! Vet inte varför jag använde just det uttrycket. Det blir fyra veckor spenat och sedan eventuellt ytterligare jobb lite längre norrut på Fyn. Jag ringde kontaktpersonen i Danmark nyss och det visade sig att jag redan var tillsatt, han hade pratat med företaget och fixat allt. Lite bristfälligt kommunikation där men det är ju kul att vissa grejer går på automatik.
Nu är det bara praktikplatsen kvar att ordna. Ska nog gå vägen det också.
Jag tror jag har förbättrat min kondition lite. Var ute och sprang ett varv runt sjön igår, invigde mina nya träningskläder. Det känns i låren idag. Springa några gånger i veckan plus simning på torsdagar är nog rätt lagom för mig.
Hade shoppingsöndag igår. Köpte sagda träningskläder och en ny pyjamas.
Jag har börjat äta couscous istället för pasta. Det tycker magen mycket bättre om och så går det snabbare att göra också, perfekt!
Jag drömde förresten att Couscous kom tillbaka :( Jag drömde massa konstiga grejer utöver det, till exempel att jag blev tillsammans med en kille och fick en sms-bekräftelse på det. Snacka om att man är påverkad av internet! Jag beställer väl för mycket kurslitteratur på Lycknis haha. På tal om det så beställde jag fyra böcker häromkvällen. Insåg att jag bara måste läsa böckerna som ligger bakom Game of Thrones! Sagt och gjort, fyra pocket för 180 kr, taget!
Men jag bör också börja läsa juridikböckerna nu, tentan är om lite mer än en månad. Juridik tycker jag faktiskt är roligt, kanske mest för att GP gjorde förra årets juridikföreläsningar så intressanta. Vi får se vad kommande veckorna har att erbjuda.
Trackback
RSS 2.0