Diabetes, Aleks Kjolman och Ådd Mållis grundare

Idag har jag spelat diabetiker hela förmiddagen. En favorit i repris för min del. Har inte medverkat i den övningen på flera år. Att bli omhändertagen, buren, nerlagd och visiterad/klämd på av stiliga gossar i polisuniform.... jag kan inte säga annat än att jag älskar mitt extrajobb ;) Lönen kunde gott vara högre, men i slutändan gör jag det mest för att det är roligt och givande.
Efter jobbet ringde R på dörren och konstaterade att vi nog klarar oss på godisfronten imorgon på de olika skolorna. Sedan gick jag för att skriva ut enkäter på bibblan. När jag gick tillbaka passerade jag ett par ur Amår-mässan-crewet som eskorterade självaste Alex Schulman som just nu håller föreläsning i N-huset (tror jag). Stilig karl det där, han är precis lika lång som han ser ut. Tänk vilka kändisar som har bevistat campus genom åren: Blondinbella, ena killen från Lyxfällan, Per Holknekt och det var nästan att Petter kom hit, men de sålde inte tillräckligt många biljetter så han fick ställa in.
Nu ska jag ta mig lite mer whiskey, vitlök och te. Snörvel.
Så ska jag även fortsätta lyssna på avslappnande musik i mina nya Beyerdynamic DT 990-lurar som jag fick med paket igår. Just nu är livet bra ^^.
Trackback
RSS 2.0