Alla enkäter insamlade!

Krokusarna har kommit upp. De står och ler mot förbipasserande som antingen rastar hunden, joggar eller är på väg mot ICA. Solen skiner och plusgraderna vågar sig fram. Kanske snart dags att byta till vårjacka? Men det ska bli liiite varmare först innan jag tar av mig mössan. Måste akta mina små öron.
Idag vaknade jag upp frisk och kry. Snuvan är som bortsnuten!
Igår var jag och R på ett av Växjös fristående gymnasium och jagade elever som kunde tänka sig skriva på enkäten vi använder i projektet. Det var övervägande tjejer som ställde upp.
Sedan åkte jag hem och satte mig att sammanställa resultaten, det tog ca tre timmar. Nu har vi samlat in alla enkäter vi behöver och ska bara sammanställa resultaten från alla fem skolor vi varit på. Det känns som att projektet håller på att ta lite form snart.
Mitt kök doftar av Skona Citrus. Känns bra när man städat. Lördag är städdag hos mig.
Jag längtar tills jag kan köpa en egen soffa och lite mer möbler för trivsam inredning. Snart dags att skaffa en bättre och större tv också. Men det får bli till mitt nästa boende.
Trackback
RSS 2.0