Toner av Senator-sandaler

Har rostat mig några mackor. Problemet med rostat är att man aldrig kan sluta äta XD
Sitter och lyssnar på skivan The Stig Helmer Music Story. De flesta godbitarna finns att avnjutas där, men jag saknar ändå en del stycken, musiken som spelas i båt-racet i SOS till exempel. Annars finns äntligen Skidsamurajerna från Hökarängens tema från Snowroller, som jag har väntat på det!
Jag har fortfarande inte sett den sista Stig-Helmer-filmen, jag får skaffa den på DVD efter jag kommit hem från Danmark.
Ja, det börjar närma sig avfärd ner till grannlandet. På lördag packar jag ner mitt liv i ryggsäcken och sätter mig på tåget följande dag.
Ser fram emot en givande arbetsperiod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0