Sussande skägg

Det långa skägget ligger fortfarande och sover i min säng. Trots att jag fört lite oväsen när jag gjorde frukost så visar han inga tecken på att vakna. Jag tog med J till klassens sista fest igår. Det var U som kommit med idén och M som ställt upp med sin fina (dyra) lägenhet. Ungefär halva klassen var där och var rejält packade när vi kom. Visserligen steg vi in tre timmar efter att festen börjat, så det är förståeligt. Alla var nyfikna på J. J och J fann varandra snabbt i en diskussion om Diablo 3. L tyckte att jag och J såg söta ut tillsammans. Jag fann att L var lite nere...jag tror jag förstår vad som har hänt. Tråkigt är det.
Jag kom att prata om projektet med de av mina gruppmedlemmar som var där. Vi konstaterade att vi haft jäkligt roligt under tiden och att vi gjort ett väldans bra jobb. Nu hoppas vi bara på att de ger oss ett G, men jag tvivlar inte på det.
Hann inte säga hejdå till folket innan de började dra sig ut för att gå till Sivans, men jag hinner nog förhoppningsvis se en del av dem innan de sticker ut i världen i slutet av augusti. Om inte annat återser jag dem efter nyår någon gång. Det är helt otroligt att jag spenderat två år med dessa människor redan...tiden går fort när man har roligt.
I fredags så var jag och J på dejt, vi dinerade ute och såg Prometheus på bio. Filmen var bra, men förklarade inte så mycket i slutändan. Vi får väl hoppas på att det kommer en till del. Vi invigde således sommarens första dag, kall och regnig som den var.
Idag ska vi förmodligen träffa några av Js kompisar som är i stan för tillfället. Det blir nog skoj. Alltid givande när nya bekantskaper kliver in i ens liv.
På måndag drar jag hem och hämtar mina gummistövlar. Måste snart börja testpacka inför Danmark känner jag. Snart är det dags att tåga ner mot det rödvita landet som ironiskt nog är grönt, grönt av spenat ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0