Sista året för mig

Det blir inget mer nordjobbande i Danmark kan jag ju säga. Här trodde man att saker och ting skulle vara bättre organiserat...men ack så skenet bedrog! Det är till och med värre än vanligt. Jag har inte ens orkat bli så arg, man skrattar bara åt eländet. Jag tror banne mig att jag ska söka jobbet som kontaktperson om några år...så blir det nån ordning på detta! Som nästan fullt utbildad informatör måste jag säga att detta är det absolut sämsta i kommunikationsväg jag har varit med om!
Kontaktpersonen säger en sak...och sen får vi helt annan info utan någon som helst förvarning. Mycket ekonomiska aspekter handlar det om, hyran till exempel. 
Nåväl, vi ger oss aldrig i den här striden! Vi SKA få rätsida på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0