Aj innersidan av knäna!


Idag var det soligt i början av dagen... men snart lade sig spöregnet över oss. Vårt sista fält var ganska stort och hade massa branta backar som var lagom leriga efter regnet. Tungt jobb idag. Dock är jag inte alls lika trött idag som jag var igår. Jag är faktiskt rätt pigg nu.
Som vanligt skrattar vi åt alla roliga ortsnamn, företag och dylikt som vi åker förbi. Idag passerade vi Knullen och Bög Madsen Online. Jag fick höra anekdoter från förra sommaren då gänget kört genom Bögskogen och blivit omkörda av en lastbil med texten Bögballe Tv-inspektion. Hör och häpna, idag fann vi till och med att en av eleverna här heter Balle i efternamn. Jag hoppas för hans egen skull att han inte funderar på att flytta till andra sidan bron XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0