Otursfredag?

Lite smått oroliga tider nu. Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra i höst. Jag är satt som reserv på alla kurser jag sökt, allt från plats 10 till plats 203. Har sökt ytterligare två kurser, får se om jag har större tur med dem. Väntar på mail från min institution, eftersom den förra studievägledaren (som har hjälpt mig hittills) tyvärr har slutat. 
Det är mycket som har gått mig emot den senaste tiden. Det är tur att jag har J. Jag har i princip flyttat in hos honom i några dagar, har placerat min kaffebryggare i hans kök. 
Idag har vi kört Zumba Fitness 2 och Just Dance 3. Rejält jobbigt men jättekul! Vi ska börja dansa varje dag har vi bestämt. Det behövs när man blir lite semesterslö. 
 
Vet inte om den här dagen har bringat så mycket otur, mer än att jag gjorde illa en nagel när jag gick mot en tröskel. Får väl hoppas att det inte kommer mer elände. Någon gång måste ju vinden vända och blåsa i en mer positiv riktning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0