Hetta är ordet

Hämtade mina nya linser idag. Funderar allvarligt på att skffa ett par glasögon också, så jag kan låta ögonen andas  några timmar i veckan. Optikern rekommenderade mig det. Jag har inte haft glasögon sen jag var 18. Kanske är dags att börja leta efter snygga bågar igen då. Har jag beslutsångest så kan jag alltid låta en av Js katter välja åt mig. Så som vår forna katt Ollie valde glasögon åt mig en gång i tiden. 
 
Efter att linsbesöket var avklarat stegade jag in på The Body Shop. Jag kunde ju inte motstå medlemserbjudandet, så jag köpte mig en moringa body mist för Linnélappen :)
 
Jag kan inte få nog av deras produkter! Jag vill köpa en coconut body mist också, men jag vet att det inte är alla som klarar den doften. Likadant med Satsuma, den är väldigt intensiv, inget för känsliga näsor. 
 
Kände mig lite shoppingsugen i den extrema hettan, så jag knallade ut till Grand Samarkand och skrotade väl där i två timmar. Reapriser från 29 kr/plagget fanns det gott om, men inget som var snyggt eller särskilt passande. De som kan fynda rejält på rea är personer som antingen har storlek XL eller XS. Som om inte det var nog, varför måste det vara så konstiga färger på allting? Suck...jag blir så trött. 
Så nej, jag hittade ingenting.
 
Just nu är hettan som hetast, vi har tydligen varmare väder än Italien enligt en löpsedel jag passerade. Lite ironiskt valde jag och J att köpa hem mat från Spice and rice. Man kanske inte vill äta kryddig mat en het dag (även om min rätt inte var kryddstark), men gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0