Grannbakat

Var hos optikern igår. Fick nya linser. Nu kan jag se helt perfekt igen :)
Shoppade lite på rea och hittade en klänning och en kjol. Åkte hem till J och så fikade vi hos hans grannar S och L som hade bakat. Önskar jag kunde baka så bra. Det var lite knepigt att sova eftersom några ungar förde oväsen utanför huset sent på natten. Undrar om de var från Island....:P
Sen har vi ju också en av Js katter som gillar att sno mina öronproppar, trots att jag gömmer dem på olika ställen. Hon är smart den lilla busan. 
Mera regn idag, trodde det skulle bli sol men icke. Vart har den här sommaren tagit vägen? Det kanske blir att förlita sig på augusti som J säger. Man kan ju alltid hoppas. 
Det är retsamt att äta sin frukostgröt framför tv:n när det visas Masterchef Australia och de gör glassbomber med kokosglass, sorbet, sockerkaka och maräng. Vill ha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0