Festivaltajm

Regnet faller. Balkongdörren står öppen, jag förnimmer ljudet av småländska killar som diskuterar hur de bäst ska måla om garagen nedanför. Js katt Mister sitter i fönstret och är sådär lagom fluffig och söt. Kerstin patrullerar köket och löpgnäller, kommer då och då ut till mig för att stryka sig mot min fot. Hon tycker inte om att bli klappad av händer, men fötter går bra. Ofelia och Sessan myser i sängen där J ligger och halvsover. Jag dricker kaffe och tittar på Biggest looser och The Doctors. 
Idag kommer Js kompis E hit, det ska bli trevligt att umgås lite. Igår fick jag nöjet att träffa Js mamma. Hon tyckte att jag hade bra smak för skor (eftersom hon hade likadana) XD 
Imorgon drar jag ner J till mina blekingska trakter. Han måste ju få uppleva lite Östersjöfestival ^^. Ser fram emot det! Hoppas på att hitta en bra langosförsäljare, tips välkomnas ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0