Bägg och acon

Igår fyndade jag lite på H&M. Köpte mig ett par shorts för 30 kr. De är goa att gå i nu när det är så hett (äntligen!).
Solade ute på balkongen igår, det var säkert 30 grader eller mer i solen. Idag ska det tydligen bli ännu varmare, så jag är redo för brassestolen. 
När J hade kommit hem igår fick vi ett mess av hans grannar S och L, de satt och drack vin på sin balkong och tyckte att vi kunde komma över. Så vi satt med dem till halv tolv ungefär och hade trevligt. Efter tre glas vin tyckte jag att allt var jätteroligt. Jag skrattade ihjäl mig åt S som oavsiktligt råkade kasta om bokstäver då och då. Det är inte så lätt när man vill få fram en sak men hjärnan får det till att bli något annat XD. 
Igårkväll blev således en liten uppvärmning inför lördag, då S och L ska ha inflyttningsfest med ca 19 gäster. Jag får intrycket av att de vill supa både mig och J under bordet då. Hehe, får väl se hur det går. Nåja, är man billig i drift så går det inte åt så mycket, som ju tur är. 
 
Om några dagar får jag förhoppningsvis reda på om jag kommit in på någon av de kurser jag sökt. Hade jag vart yngre så hade jag förmodligen varit galen av oro just nu, men jag har insett att inget blir bättre av att man oroar sig för något som man inte kan påverka för tillfället. Man mår dåligt både fysiskt och psykiskt om man oroar sig långsiktigt eller vad man nu ska säga. Därför låter jag bli :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0