Vill du få en kickstart på din karriär? (Ta godis och en folder!)

Nyss hemkommen från Novischmässan. Mässan där man får träffa över 50 av landets/regionens största företag för att få information och skapa nyttiga kontakter. Eller var det egentligen innebär för de flesta: gratis godis.
Själv blev jag medlem i Jusek och fick en goddiebag med ett usb-minne ^^
Tänka sig, ibland har spåkulan på fb väldigt rätt. Ibland slår saker och ting in. Hehe.
Jag saknar mina vattenfärger. Jag måste ha lämnat kvar dem där hemma bland mina lådor med prylar. Jag fick impulsen igår att börja skriva kanjitecken igen och sätta upp på väggarna precis som jag gjorde i Götet.
Nu har jag läst ut båda böckerna till tentan. Dags att börja repetera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0