Semester i Götet

Åkte upp till K i helgen. Vi gick på stan, kollade på My week with Marylin på bio, drack vin och åt choklad framför Top Gun och Top Gear.
(Det söta fina vinet Ecologica som jag blev bekant med på Js fest way back. Mitt favoritvin hittills.)
 
Så träffade jag J som jag inte sett på läääänge ^^ Jag borde åka uppåt landet oftare.
Igår när jag skulle tillbaka till Växjö blev tåget två timmar försenat och jag kom hem vid elvatiden, trött och irriterad.
Steg upp idag, inte längre irriterad men fortfarande ganska trött. Idag hade vi introduktion till den nya terminen och lärarna verkar ju gilla att skrämmas. Intensiva juridik och ekonomiveckor väntar oss, plus att vi ska göra ett webb-projekt. Men jag är nöjd över upplägget. Min projektgrupp består av mig själv, R, J, R och F. Kul med lite manligt inslag som omväxling. Jahapp, då sparkar vi igång då!
Trackback
RSS 2.0