Owl City

Klockan är lunchtid. Jag har fortfarande morgonrocken på mig. Man orkar liksom inte klä på sig alla dagar ifall man inte nödgas visa sig utanför dörren. Fast jag får väl skärpa mig snart. Måste ut och gå en sväng tror jag. Det har blivit alltför mycket sittande de senaste dygnen. Igår satt jag förresten i flera timmar bredvid vad jag tror var två juriststudenter. De satt och försökte lösa olika juridiska uppgifter och pratade högt om det, upprepade sig och tänkte till...högt som sagt. Det var den mest invecklade röran jag har lyssnat på. Uppgifterna handlade om arvsrätt. Jag säger bara det, folk som vill bli jurister måste nog vara lite galna.
 
Jag vill gå på bio. Jag vill se The Stig Helmer Story. Ingen som vill se den med mig?
 
Min favoritlåt just nu är Vanilla Twilight av Owl City. Ljuvliga toner. Kanske borde man skaffa skivan?
 
 
Trackback
RSS 2.0