Gluten eller studier?

Tänk så roligt man kan ha åt någon som spelar läskiga dataspel ^^ Det var så roligt så jag gav upp försöken att plugga. Dumma mig.
Även jag har prövat Amnesia. Men jag fastnade jättefort och blev bara "åksjuk" av det så jag fick lägga av.

Jag har kommit på att vissa ljud innebär trygghet, ljud som man hörde under uppväxten. Ljudet av mammas symaskin är ett :)

Jag vet inte om det stämmer, men jag kanske har utvecklat glutenallergi. Ska pröva att avstå från pasta, bröd och annat mjöligt under några veckors tid för att se om jag blir bättre. Mina föräldrar tror dock att mina problem beror på mina studier, att det är en form av kroppens sätt att säga ifrån när det har varit för mycket. Jag kan ju alltid hoppas på det.

Igår tittade jag och mamma på The day after tomorrow. Givetvis så drömde jag om jordens undergång på natten. Jag var med flera av mina vänner i ett hus i en strandby och såg hur små tornados kom utifrån havet och blev större och större ju närmare stranden de kom. När dessa enorma vindmonster passerade skakade hela huset sönder och alla sprang som yra höns. Otäckt var ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0