Vårlängtan

Idag blev jag klar med min kolumn till projektet, the boss verkar vara nöjd :)
Det rullar på kan man säga. Imorgon ska vi ha ett litet möte med gruppen och sen ska jag och R ut och spisa sushi.
 
Jag längtar efter våren nu. Väldoftande regn, solsken som värmer och så kubb,grill och häng på vår Tufvanäng ^^
Det är nog som S säger, detta är sista terminen då vi har chans att umgås hela klassen. Till hösten försvinner nästan hälften av oss ut i världen, vi andra kommer praktisera nånstans eller läsa breddningstermin. Själv vet jag inte riktigt vad jag vill än. Jag är lite vilsen angående vad jag skulle vilja göra på min praktik i utbildningssyfte. Kanske bör jag söka nån PR-byrå eftersom jag ändå tycker PR och CSR är kul? Ska jag kämpa för att få komma till Göteborgsoperan? Tror ju inte på det eftersom informatören där går i pension till hösten. Att ta in en praktikant samtidigt som en ny informatör är kanske inte det smidigaste för dem. Jag ska i alla fall höra av mig och kolla.
 
Idag fyller min äldsta kusin 30 år, grattis F! :)
Snart är jag där också... tiden går snabbt.
Nu har jag tagit mig igenom Svenska Hjärtan för andra omgången. Underbar serie.
Trackback
RSS 2.0