Våfflor och mäklare

Igår kollade vi på Melodifestivalen och hade våffelkväll hos S. Det var faktiskt ovanligt många starka bidrag den här gången. Lite synd att Di Leva inte gick vidare... men han tar det nog med ro, som han brukar ^^
Shout it out-killen tyckte vi såg ut som en mäklare, så han fick heta det. Kul att han gick vidare, hans musik ligger ju rätt i tiden om man säger så. Den låten kommer gå varm på Sivans dansgolv.
Min mage tyckte inte om alla våfflor med söta tillbehör... och så vin på det. Inatt vaknade jag av att magen protesterade vilt. Aj.
Mitt huvud sa likadant när jag steg upp.
Varför inmundiga sådant som man bara mår illa av i slutändan?
Tänk vad människan är dum egentligen.
 
Idag ska jag försöka färdigställa min krönika till Kommuniké.... och förmodligen ta en promenad i den kalla årstiden utanför.
Trackback
RSS 2.0