Beyerdynamiskt

Jag insåg just att jag inte kommer stanna här särskilt länge till. Jag kanske redan måste flytta redan i slutet av sommaren. Beror lite på vart jag får praktik någonstans. Vart tog tiden vägen egentligen? Det var ju nästan nyss som det var nollning. Jag hoppas att tiden går väldigt långsamt från och med nu.
Min tvätt hänger lite varstans och golvet är dammsuget (för tredje gången den här veckan). Jag har så mycket textil närvarande i rummet att golvet blir dammigt över en dag.
Nu är snart ett paket på väg till mig med lite ny livskvalitet. Sladd the boss har sett ut ett par riktiga hörlurar åt mig ^^ Det blir nått fräckt och Beyerdynamiskt tydligen.
Så den lilla prinsessan heter alltså Estelle Silvia Ewa Mary Bernadotte och är hertiginna av Östergötland. Jag reagerade på kungens uttal av hennes namn, det lät som om han sa Istelle. Jösses, DET var modernt och sagoinspirerat! tänkte jag innan jag begrep att det givetvis måste vara Estelle.
Jag blev konfunderad över vem namnet Mary kom ifrån. Men tydligen så ska det indikera på att danska prinsessan Mary ska bli gudmor åt lilla sessan.
Imorgon ska jag Photoshoppa lite hade jag tänkt. Fyra bilder ska skickas in till herr Stropp för betygsättning.
Nu ska jag ta en dusch i mango och papaya, sedan blir det väl lite kokos också. Älskar The Body Shop! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0