Kärleken står för dörren... kan någon flytta på den så jag kommer ut?

Fått ett tips om sommarjobb på en plantskola i Norge via en jobbsida. Kan ju vara trevligt, men jag vet inte. Kanske blir det så att jag drar ner till Danmark igen. Ska maila företaget där nere snart. Lika bra att lägga ut näten i tid.
Imorgon är det kärlekens dag. En lycklig dag för många, men en bitter dag för ännu fler. På lördag har Smålands (tror jag) Valentinsittning. Har känts dumt varje år att ens överväga att gå dit utan en kavaljer. Tydligen ska det inte vara så romantiskt alls i år, enligt de som håller i trådarna. Men ändå, känns fortfarande dumt att gå på en sådan sittning helt själv.
Visserligen finns det någon jag skulle vilja gå med, men jag tror inte det går nu.
Jag får spara pengar fram till Superhero-sittningen istället.
Jag försöker komma på ämnen till min kolum i vårt projektarbete. Det var svårare än jag trodde. Jag brukar alltid kunna få fram lite idéer, men den här gången jobbar hjärnan långsamt. Kanske för att den tänker på annat.
Imorgon ska jag hämta ut nycklar till mkvs datasal. Jag är nyckelperson i projektgruppen ^^ På onsdag ska vi börja lära oss Photoshop. Ska bli trevligt att börja jobba med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0